سلام .

اینجا از کتاب می نویسم واز ....  تا ببینیم  چه پیش می آید 

کتاب را دوست دارم و می دانم که شما  هم که اینجا حضور داری  دوستش داری.

آغاز میکنم  به امید خدا و این آغاز را دوست دارم چرا که از دوست داشتن کتاب می آید.   به قول فروغ:

آری آغاز دوست داشتن است 

گرچه پایان راه  نا پیداست

من به پایان دگر نیندیشم 

که همین دوست داشتن زیباست....

امیدوارم از همه دوستانی که این وبلاگ را می خوانند بیاموزم و در کنار همدیگربه هم  سهمی از زیبایی ،دانایی و نیکویی  هدیه کنیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
Shr☘️ جمعه 30 تیر 1396 ساعت 14:35

سلام. تبریک میگم راه افتادن وبلاگ رو و خوشحالم که میتونم نوشتهات رو بخونم. ☘️

سلام
ممنون
خوشحالم که دوستان خوبم رو اینجا می بینم و میتونم از نظرات خوبشون استفاده کنم.

میله بدون پرچم شنبه 31 تیر 1396 ساعت 14:39

سلام
خوشحالم که شروع کردی... تبریک
حتماً در اولین فرصت مفصل خدمت خواهم رسید

سلام
باعث افتخاره
منتظر نظرت میمونم

سحر یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 13:14

وا، وبلاگ راه انداختی مهرداد اول، اشک ششم؟!!

پس چرا من دیرتر از بدون پرچم فهمیدم، قبول نیست آقا!

در هر حال بهت تبریک می گم و امیدوارم در کنار همه ی دوستان اوقات خوشی را اینجا سپری کنیم

سلام - ممنون
یعنی همه ی شرح واقعه را بدهم؟ باشه.

از آنجا که مهرداد اول ،اشک ششم در هنگام لشکر کشی، سربازانش میله هایی با پرچم های بسیار زیبا به همراه سپاهیان در حال حرکت بوده است، طبیعتا اولین چیزی که از دور به چشم میله بدون پرچم می آید ، پرچم های رنگین ایرانیان است . و از آنجا که این بار سر سلسله ی اشکانی تصمیم بر لشکر کشی در شب را گرفت ، تاسپیده سحر بدمد اندکی به طول انجامید و لشکریان به همراه سر دسته پر افتخارشان به محض آمدن سحر رویت شدند و ادامه ماجرا . البته اشک ششم پیکی را فرستاده بود تا خبر را برساند ،از احوالات پیک خبر در دست است که هنوز پشت دروازه های مقصد منتظر مانده است.
زنده باد اشک ششم.

بندباز یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 15:57

به به، مبارکه! تولد یک وبلاگ اون هم با موضوع کتاب، یک اتفاق خیلی خوبه. خوشحالم که منم به این بزم دعوت کردید. با آرزوی اتفاقات زیبا و خوب

البته در این روزهای تلگرامی و اینستاگرامی تولد وبلاگ کمی بعید به نظر میرسد که اتفاق بیفتد .
اما من در اینجا کنار دوستان لذت میبرم و یاد میگیرم . پس امیدوارم بتوانم این طفل نورسیده را به سلامت بزرگ کنم .
باعث افتخاره
ممنون از آرزوی خوبتان.

مدادسیاه سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 18:40

خوش آمدید.
امیدوارم موفق باشید و خوشحالم که میتوانم یادداشت هایتان را بخوانم.

سلام
متشکرم
این باعث افتخار من است که خوانندگانی چون شما اینجا را می خوانند .

مجید مویدی شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 20:13 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام بر مهرداد
به خونه خوش اومدی برادر.
اگه بورخس الان اینجا بود می گفت این خونه از اول مقدر بوده که مالِ تو باشه و تموم این چند سالی هم که شک داشتی بیا داخلش یا نه، جزء همون مقدراتشه
+ خوشحالم که می نویسی. و ممنون که دعوتم کردی.
برم مطالب رو بخونم حالا.

سلام
قربانت . لطف داری ودر مورد بورخس هم ایشون به من لطف دارن . کم لطفی از منه.
باعث افتخاره که اینجا رو میخونی

مهسا دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 17:36 http://mahsamizani.blogfa.com

وبتون خیلی خوبه. خوبه که کتاب معرفی می کنین. خسته نباشین


معرفی کتاب همه جا خوبه، امیدوارم اینجا هم خوب باشه .
متشکرم از لطف شما

سمیه جمعه 7 دی 1397 ساعت 15:45

سلام

علیک سلام

سمیه جمعه 7 دی 1397 ساعت 15:47

نمیدونم چرا نصف و نیمه ارسال میشه

منم نمیدونم ، فقط میدونم نیمه اش اومد اما نصفش نه، با اومدن اینجا اصطلاحا فن بدل زدی برام، ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد