انیمیشن کوتاهِ "ضیافت"

این انیمیشنِ زیبا در ابتدا بیش از هر چیزی مرا به یاد کتاب (تیمبوکتو)ی  پل استر انداخت؛ زندگی مردی از منظرِ سگش.

اما این سگ هم با تمام کارتونی بودنش نکات مهمی را به ما یادآور می شود که بد نیست به چند مورد از آنها اشاره کنم(البته بینندگان مختلف برداشتهای مختلفی دارند که حتما از چشم من دور مانده و خوشحال می شوم آنها را اینجا با من در میان بگذارند).به نظر من این انیمیشن یادِمان می اندازد که بد نیست و بلکه واجب است هر از گاهی برای اینکه خیلی چیزها را ازیاد نبریم یادی از گذشته ها بکنیم و اینکه تا می توانیم بنده ی عادت هایمان نگردیم وهمچنین نگاهی به دور و برمان هم بیندازیم تا غیر از امیال و خواسته های خودمان کمی هم به چیزهای دیگراهمیت بدهیم.شاید فقط کافیست بهتر ببینیم چه بسا که باز هم نتیجه همان شود که انتظارش را داشتیم،شاید فقط کمی دیرتر.با این تفاوت که اینگونه به رضایت قلبی هم خواهیم رسید.

پیشنهاد میکنم از>اینجا<به تماشای این انیمیشن کوتاه بنشینید.

........................................

>نام اصلی انیمیشن:feast

>تاریخ انتشار: 2014

>مدت زمان :6دقیقه

>کشور سازنده: آمریکا

کارگردان:Patrick Osborne

>جوایز و افتخارات :برنده اسکار2015

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدخت چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 16:47

سلام.
انیمیشن دوست داشتنی ای بود خصوصا به عنوان یه وجترین از اون قسمت هایی بیشتر لذت بردم که در وصف این رژیم غذایی و سبک زندگی ( گیاهخواری) بود. : )
درسته، اگر کمی دقیق تر " نگاه " کنیم متوجه میشیم که چندان دشوار نیست اگر بازی رو بر اساس "یکی من - یکی تو" پیش ببریم. اون وقت نتایج خوبی خواهد داشت ؛ )

سلام برخانم وجترین. پس شما هنوز خواننده این وبلاگ هستید . ممنونم از این بابت.
راستشو بخواید اگه درباره بخش غذاش بخوام صحبت کنم باید بگم وقتی اون غذاهای دوران فراغ رو نشون میداد که البته عاری از گیاه هم بود من گرسنم میشد.
ولی جدای شوخی بالا چه خوب گفتید . بر اساس بازی یکی من یکی تو . یعنی واقعا میتونیم ؟ من که چشمم آب نمیخوره.
البته بی شک باید از خودمون شروع کنیم .اما تجربه ثابت کرده در بیشتر مواقع بازی از یکی من یکی تو به یکی من یکی من تغییر پیدا میکنه

مهدخت یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 23:31

نمی دونم چی باعث شده تصور کنی این جا رو نمی خونم : )
جسارتا "فراق " درسته مهرداد.
بهتره فقط تاکید رو بذاریم روی این جمله ات : " بی شک باید از خودمون شروع کنیم" همین!
سلام نکردم ؟! خب عیبی نداره

اما من سلام می کنم. سلام .
این جمله کاربردش چیزی شبیه به پارسال دوست و امسال آشنا و این حرفاس. وگرنه تصور خاصی نیست.
بابت فراق هم ممنون.
تاکید رو که میذاریم اما اون امائه هم کار خودشو میکنه به هر حال.

لادن دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 07:28 http://lahoot.blogfa.com

همیشه انیمیشین های خوبی انتخاب می کنید.

راستش این تعداد انیمیشن های خوب هست که بسیار زیاده ودر واقع من کار خیلی سختی انجام نمیدم.
این نظر لطف شماست .خوشحالم به کارتون اومده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد