انیمیشن کوتاهِ "استــاد"


چند دقیقه قبل ازنمایش بزرگ ،استاد و دستیار مکانیکی اش درحال آماده شدن هستند.اما باحرکت عقربه های ساعت ، زندگی همیشه  آن گونه که ما تصور می کنیم نخواهد بود...


درباره ی انیمیشنی که در 5 دقیقه و یا کمتر تمام حرفهایش را میزند هرحرفی از من حکم حرف اضافه را دارد، پس ،پیشنهاد میکنم به تماشای این انیمیشن کوتاهِ خوب  بنشینید.

می توانید این انیمیشن را مستقیما از سایت مینی تونز{>  اینجا< } دریافت  و یا مشاهده نمایید.

..............................

> عنوان اصلی انیمیشن : Maestro

> تاریخ انتشار : 2005

>مدت زمان : 5 دقیقه 

>زبان : صامت 

>کشور سازنده : مجارستان

>کارگردان: Geza M .Toth 

>جوایز و افتخارات : نامزد اسکار 2007

نظرات 9 + ارسال نظر
لادن پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 06:32 http://lahoot.blogfa.com

جالب بود. مرسی از معرفی

برای منم جالب بود.
خواهش میکنم .

زویا پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 12:36 http://password-is-life.blogsky.com

یاد تصویری افتادم که چند روز پیش دیدم. ما فقط نتیجه نهایی را می بینیم و نمی دانیم چقدر تلاش و شکست پشت آن نتیجه قرار گرفته .
سپاس از معرفی

بستگی دارد که شما چه چیزی دیده باشید اما اگر منظور شما آن چیزی باشد که همه ی مااین روزها دور و برمان دیدیم حق با شماست بی شباهت به این هم نیست.
سپاس از حضور شما. خوش آمدید.

مهدخت پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 19:16

سلام .
دیدم اثر رو ... گذشته از همه ی مسایل جدی فقط اونجایی که نوک ایشون توسط اون دوست عزیز!! بسته شد من بسی خرسند شدم ! :/

ممنونم از این که باعث شدید تجربه کنیم این 5 دقیقه خوب رو.

سلام
چه خوب که دیدیش.
آره، یه جور بستن دهانیه که بی موقع باز میشه
ممنون از حضور شما و همچنین جستاری که در باب آن کتاب سلین داشتید.

خورشید جمعه 22 دی 1396 ساعت 05:18

باز یه چند دقیقه ای خوب
می بینم و احتمالا مثل اون دوتای قبلی نظرم بجای کامنت بشه یه پست وبلاگ خودم:))

بله،انیمیشن جالب توجهیه.
منتظر پست شما میمونیم

میله بدون پرچم شنبه 23 دی 1396 ساعت 15:22

سلام
بیشتر یاد خودم و خیلی‌ آدمهای دیگه افتادم! نمایشی که از نظر ما بزرگه... روزمرگی و تکرار

سلام
برای بیشترمون همینطوره . برای منکه آثاری مثل این برام گاهی تلنگری میشه و سعی در تغییر حتی کوچکی میکنم اما ما در فراموشکاری و برگشتن دوباره به حالت قبل نظیر نداریم.
به راستی چه باید کرد

خورشید سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 01:29

نتونستم دانلودش کنم و تا الان ندیدمش
پس منتظر نمونید برید به کار و بارتون برسید

حجمش کمه اگر روزی تونستید دانلود کنید و ببینیدش .
چشم .ما میریم که به کار و بارمون برسیم .
قابل توجه شما که نسخه الکترونیک موبایلی دارالمجانین هم به دستم رسید، در مواقع بی کتابی اگر فرصت شد گریزی هم به آن خواهم زد . تا ببینیم این که اینقدر شما ازش تعریف میکنی چیه.

خورشید سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 10:48

یه چیزی بگم اصلا به تک و تعریفای من اهمیت نده مثلا جناب میله بگه کتابی خوبه یا مجید یا بقیه یه چیزی من فقط دلی میخونم و با هیجان ازش حرف میزنم:))))
ولی نسبت به بعضی کتابا تعصب دارم خوشت نیومد هیچی نگو:))))

خواندن آثار شخصی مثل جالزاده که پدر داستان کوتاه و آغاز گر شیوه جدیدی در ادبیات داستانی ایران بوده نه تنها خالی از لطف نیست بلکه لازمه.
هرچند تعصب خوب نیست و شما و برادر و خواهران دیگر را به دوری از آن توصیه می کنم.اما اگر خوشم نیاد منم یه خواننده ام مثل شما و شاید کتابی با سلیقه من جور در نیاد و یا برعکس . حکمی که صادر نمی کنیم . نظر خودمون رو میگیم .
خود این کتاب اصلا یه جورایی در نقد بوف کور هدایت نوشته شده . اگه اینجوری باشه که هدایت دوستان باید همه شمشیر رو برا جمالزاده از رو ببندن .
اما به خاطر شما هم که شده در ارائه نظر حقیرمان مراعات را در نظر می گیریم.
در ضمن خودتان را دست کم نگیرید به هر حال من بواسطه شما با این کتاب جمالزاده آشنا شدم . تا پیش از این کباب غاز بود و قصه هایی برای بچه های ریش دار.

خورشید سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 18:13

بچه ی ریش دار عزیز اونو که شوخی کردم
خب من عاشقانه بعضی کتابا رو دوست دارم ابلوموف و دارالمجانین رو خیلی دوست دارم

ما هم که جدی نگرفتیم ای بچه ی ریش ندار.
هرچند هنوز با معشوق های شما آشنا نشده ایم اما به آنها احترام می گذاریم.

محبوب چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 00:19 http://2zandarman.blog.ir/

سلام
متاسفانه امکان دانلود کردن نیست.
اما به موضوع خوبی اشاره دارد. انیمشن ها را دوست دارم. زبان ساده یی دارند اما با این همه پرازرنگ ند. پررنگند....

سلام
اشکالی ندارد اینجا منتظرتان می ماند تا روزی که اینترنتتان برقرار شود ببینیدش. استاد، پرنده صبوریست.
بله موضوع هم موضوع خوب وقابل تفکری بود.
انیمیشن های کوتاه در کنار زیبایی و رنگ و انرژی ای که دارند به این خاطر که در کمترین زمان با ساده ترین چیز ها ما را به تفکر وامیدارند بسیار ارزشمندند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد